keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Lokakuulaihdutus, 24. päivä

Ihanaa, kohta saan keksiä teksteilleni vaihtelevampia otsikoita. Tänään vaaka näytti jo -2.7 kg, eli hyvin menee vielä. Tosin taas tänään olen syönyt asioita, joita ei pitänyt ja jättänyt syömättä asioita, joita piti. Siivosin kuiva-ainekaapin, joka oli niin täynnä, ettei sieltä enää löytänyt mitään. Syykin selvisi, tai seuraus.  Koska en ollut löytänyt mitään, olin ostanut aina uutta. Nyt siivotessani löysin esimerkiksi kuusi (kyllä, kuusi!) pussia korppujauhoja ja kolme mannaryynipakettia. Teen usein vispipuuroa, mutta että niin paljon? Siinä siivotessani jouduin availemaan niitä eilisiä hedelmä- ja pähkinäpusseja, että sain selville, missä oli mitäkin. En minä niitä mielestäni hirveästi maistellut, mutta vaikka olin syönyt aamupalarahkani noin seitsemän aikaan, söin lounaan vasta ennen kuutta.Ei vain ollut nälkä. Sitten tein salitreenin ja join palautusjuoman, ja nyt näyttää siltä, että välipala, päivällinen ja iltapala jäävät väliin. En minä niitä tarkoituksella jätä, mutta kuivatut hedelmät ja pähkinät näköjään pitävät nälkää aika hyvin, varsinkin, jos on tottunut kaaliin ja vähärasvaiseen kalaan.

Ote siis selvästi lipsuu. Nyt koitan tsempata ja jaksaa, koska tätä dieettiä on jäljellä enää 2,5 päivää. Huominen on sellainen, että olen koko ajan menossa. Ei siis tule kaiveltua kaapeista mitään ylimääräistä. Sitä paitsi kaappi on nyt siisti, sieltä löytää etsimänsä kaivelemattakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti