tiistai 1. lokakuuta 2013

Jätti pois sokerin, laihtui 150 kg

Suunnilleen tuollainen lööppi oli vastassani, kun joku aika sitten seisoin kaupan kassajonossa. Mietin, ettei sokerin pois jättäminen pahaksi olisi, varsinkin, kun siitä puhutaan nykyään itse ilmestyskirjan petona ja aikamme pahimpana huumeena. Noh, sokeri ei minua varsinaisesti tapa, jos minulla on muutama liikakilo, mutta vauhdittaisiko sen poisjättäminen näiden kilojen karistamista? Kokeilen, voisinko olla kokonaan ilman sokeria jouluun asti.

Ei, en ole lopettanut älä laihduta -ohjelmaa, tämä on vain sen lieveilmiö. Ohjelmassa kun käsketään tehdä joka päivä jotain uutta. Tänään olen ollut ilman kahvia, kävellyt eri reittejä kuin tavallisesti ja ryhtynyt sokerilakkoon. Olen siis melko innokas ei-laihduttaja.

Painoa on tullut hieman lisää aiemmasta pudotetusta kilosta, koska meillä oli ristiäiset, ja olen valmistellut niitä niin tohinalla, etten ole viikkoon kunnolla noudattanut ohjelmaa. En ole kuunnellut siis itseäni ja sitä, mitä tarvitsen, vaan olen syönyt mitä sattuu. Rikoin kuitenkin rutiinini siinä, etten syönyt yksin juhlista jääneitä herkkuja vaan lähetin ne miehen työpaikalle kahvipöytään. Pienistä muutoksista saan varmasti aikaan sen, että paino tippuu haluamalleni tasolle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti